Cumhurbaşkanı kararına göre, maktu damga vergisi tutarları önemli bir artışla güncellendi. İşte detaylar: Yabancı Gönderiler İçin Maktu Damga Vergisi Arttırıldı Yabancı memleketlerden gelen posta gönderilerinin gümrüklenmesi için postanelerce gümrüklere verilen…
Cumhurbaşkanı kararına göre, maktu damga vergisi tutarları önemli bir artışla güncellendi. İşte detaylar:
Yabancı memleketlerden gelen posta gönderilerinin gümrüklenmesi için postanelerce gümrüklere verilen liste beyannamelerde her gönderi maddesi için 7 lira maktu damga vergisi uygulanacak.
Vergi beyannamelerindeki maktu damga vergisi tutarı 665 lira ile 1350 lira arasında değişecek.
Gümrük idarelerine verilen beyannameler için 1350 lira, belediye ve il özel idarelerine verilen beyannameler ile sosyal güvenlik kurumlarına verilen sigorta prim bildirgeleri için ise 495 lira maktu vergi uygulanacak.
31 Mayıs 2006 tarihli Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu uyarınca verilmesi gereken aylık prim ve hizmet belgesi ile muhtasar beyannamenin birleştirilerek verilmesiyle oluşturulan beyannameler için 790 lira maktu damga vergisi alınacak.
Yapılan değişiklikler 1 Ekim tarihinde yürürlüğe girecek.
Muhtemel.net, ziyaretçilerine Gündem, Dünya, Eğitim, Ekonomi, Magazin, Sağlık, Spor, Teknoloji ve Yaşam gibi çeşitli kategorilerde zengin içerikler sunan bir platformdur. İlginizi çeken konularda daha fazla bilgi edinmek için sitemizi keşfedin.